Локо осъди поведението на някои от привържениците си на дербито, но скочи и на Ботев

Клубът подкрепи изцяло позицията на фенклуба и от своя страна зададе неудобни въпроси към „жъллто-черните“

Ръководството на Локомотив осъди поведението и своеволията на част от своите привърженици, присъствали на дербито с Ботев от втория кръг на Първа лига в неделя вечер.

Срещата завърши 2:2 след късен изравнителен гол на локомотивци, но бе помрачена от напрежение между фенове на двата отбора преди и по време на срещата.

Тоалетните в сектора за гости пък бяпа потрошени, а стените изпусани с локомотивски послания и обиди към съперника.

Локомотив излезе с официална позиция по повод случилото се през уикенда, като обърна внимание и на няколко други неща, изразявайки претенции към организацията от страна на градския съперник.

Ето цялото становище на Локомотив (Пловдив):

„Ръководството на ПФК “Локомотив” осъжда поведението и своеволията на част от своите привърженици, присъствали на дербито в неделя. Опазването на спортните обекти и тяхната поддръжка е от изключителна важност за нас, като именно заради това ние не можем да приемем действия от малък на брой хора, които целят разруха.

Но желаем да обърнем внимание и на няколко други неща, които, удобно или не, не бяха споменати в позицията на ПФК “Ботев”, но се случиха на “обновения стадион”, и то след като е направено “всичко необходимо, за да се осигури нужния комфорт и гостоприемство”:

1. На феновете на “Локомотив” се е наложило да минават само и единствено през 1 отключен турникет! Умишлено ли е това и защо се е стигнало до тази ситуация на “най-модерния стадион”? Това се случва както на влизане, така и на излизане от съоръжението за всички 1800 фена.

2. Привърженичка на тима е припаднала по време на първото полувреме на двубоя. Аварийните изходи са били заключени, неколкократно е потърсена и повикана медицинска помощ, но такава не е била оказана. Съответства ли това поведение и липса на реакция на така нареченото “гостоприемство”? Трябва ли да се стигне до нещастен случай, за да се вземат мерки?

3. Отбелязваме и проблеми с организацията на кетъринга за нашите привърженици. Феновете на “Локомотив” са имали редица затруднения да се снабдят с вода в горещините в Пловдив. Една тоалетна за мъже и жени също е новост на модерните стадиони.

4. Футболисти и спортно-технически щаб са били замеряни неколкократно с вода, запалки, монети и т.н. Нормално ли е това поведение на феновете на домакините?

5. В ложата, която е била отредена за ПФК “Локомотив”, са присъствали г-н Христо Крушарски, г-н Абдула Ахмед ал Мандус, който е президент на Световната метеорологична организация, ръководството на клуба и други официални гости. Всички те са били замеряни с камъни от привърженици, настанени в домакинските сектори на стадион “Христо Ботев”. Европейско поведение, нали?

И не на последно място! Желаем да обърнем внимание, че не отива на ръководството на един клуб да нарича с определени епитети привържениците на “Локомотив”. Ръководство, което не може да осигури “европейско поведение” дори от своите собствени привърженици – по време на гостуванията на тима, че даже и по време на своите домакинства. Това беше видно и тази неделя. А бързо ли забравихте какво се случи на последното гостуване на ваши фенове на стадион “Локомотив”? Ако ви е къса паметта, ще ви припомним.

Ръководството на ПФК “Локомотив” застава изцяло зад позицията на Фенклуб “Локомотив”. Ние сме едно цяло!“.