Храни, които намаляват стреса

Стресът е това нещо, което тормози всеки ежедневно. Колкото и да се опитваме да контролираме емоциите си и начина на живот, ние постоянно сме подложени на някакъв вид напрежение.

Има различни начини да се справим със стреса и това е чрез консумирането на определени храни, които противодействат на хормона кортизол, съобщават от foodpanda.

  • Папая – Наричат го плодът на ангелите и съдържа 88 мг витамин С в една чаша.
  • Брюкселско зеле – Добър източник на Омега 3 мазнини.
  • Червена чушка – Освен, че намалява стреса, червената чушка стимулира обмяната на веществата.
  • Броколи – Това е една от седемте супер храни. Спомагат за общото състояние на организма, като набавя необходимите витамини и минерали.
  • Карфиол – Вкусен зеленчук, който може да консумирате в сурово състояние, на салати, на пюре или в готвени ястия.
  • Мюсли – Богати на фибри и много подходящи за начало на деня, те ще ви заредят с необходимата енергия до следващото ви хранене.
  • Домати – Богати на витамин С, доматите са подходящи за вашия режим и предпазват от редица заболявания.
  • Череши – Наричат ги здравословните бонбони. Те са с високо съдържание на мелатонин и ще направят съня ви спокоен.
  • Сладки картофи – Те ще задържат по- дълго чувството ви за ситост. Сладките картофи са мощен антиоксидант и стабилизират кръвната захар.
  • Нар – един от плодовете с най-ниското съдържание на захар, което го прави по-вкусен и предпочитан както за десерти, така и като добавка към салата.

 

Източник: rozali.com

Подобни статии

Top