България остава без английски мачове заради алчни посредници

12910775_1736194763263580_1514249678_n.png

Компанията, която в края на миналата година придоби правата за препродаване на мачовете за телевизионно излъчване от Англия – International Management Group, е поискала умопомрачителна сума от собственика на Нова броудкастинг груп – 30 милиона евро за 3 години, съобщава „7 дни спорт“.

Досега правата за България се търгуваха за 3,8 млн. евро на сезон, което прави 11,4 млн. евро за тригодишен пакет. Когато чул цената, главният изпълнителен директор на Нова броудкастинг груп Дидие Щосел директно заявил, че при такива параметри разговор изобщо не може да има. Вариант някой да закупи сам правата практически не съществува. Пазарът е толкова свит, че тези пари не могат да се избият никога. Може да стане само при обединение на два субекта – телевизия с друга телевизия или телевизия с мобилен оператор.

Нова броудкастинг груп е предложила партньорство на телекомуникационната компания М-Тел, която има и собствен пакет за кабелна телевизия в своето портфолио. Ако Нова и М-Тел заедно се разберат с фирмата посредник за разумна цена, те ще си разделят разходите и пакета с мачове. В противен случай английски футбол в българския ефир няма да има.

Снимка: derbyoftheweek.com

DC News

Сайт за новините от Пловдив, Асеновград и региона - събитията от деня в реално време.

Top