Диета преди плажа – минус 4-5 килограма

jena

Заминаваш на пътешествие до морето този уикенд и знаеш, че трябва да се вмъкнеш в тесните си шорти от миналата година, че имаш гигантска нужда да облечеш точно този супер изрязан, супер секси бански! То се знае, че мисия „изглеждам невероятно на плажа“ е възможна, но с диета – звучи ужасно в началото на лятото, но тази, която ти предлагаме да пробваш, е за три дни и си струва всеки час положени усилия.

Въпросната 3-дневната диета сваля 4-5 килограма и то в кратък срок, което си е чиста печалба на време и лишения.

Както си личи от името й – тридневната диета е доста експресна, бърза и точно заради това във всички случаи не трябва да се прави постоянно или пък просто ей така между другото. С такъв вид режим организмът се стресира максимално и затова е много важно да бъдеш в изключително здрава форма, когато я правиш.

Иначе 3-дневната диета се осланя на сигурни основи или с други думи на ниското съдържание на калории. В нея няма нищо магическо – хранителният план за загуба на тегло се фокусира върху смесване на хранителни съставки по такъв начин, че да създаде точно определена реакция в храносмилателната система и да повиши максимално метаболизма. В крайна сметка обаче не се радвай толкова много, защото при тази диета, повечето смъкнати килограми така или иначе ще дойдат от загубата на вода.

При този хранителен режим, проблемът по-скоро идва от това не дали ще смъкнеш килограмите, а как точно после да ги задържиш. Защото след едно такова екстремно отслабване от 4-5 килограма, организмът със сигурност ще иска да му се реваншираш. Затова внимавай какво ядеш не само по време на диетата, а и след края на третия ден.

Иначе храната е малко и не е чак толкова разнообразна, но няма как да е по друг начин, ако искаш да имаш успех в такъв кратък срок. За да добавиш малко вкус към всичко, което си хапваш, е напълно разрешено използването на сол и черен пипер, подправки, лимон, кетчуп, горчица и соев сос. А ето и диетата:

Първи ден:

Закуска: черно кафе, чай или вода, един банан и една филия хляб, намазана със супена лъжица фъстъчено масло.
Обяд: половин чаша риба тон, една филия препечен хляб, черно кафе, чай или вода.
Вечеря: 100 гр. пилешко месо, 250 гр. броколи или зеле, 250 гр. моркови, 250 гр. ванилов сладолед, 1 средно голяма ябълка, черно кафе, чай или вода.

Ден втори:

Закуска:  черно кафе, чай или вода, едно яйце, половин грейпфрут или сока от него и една филия препечен хляб.
Обяд: едно сварено яйце, една филийка препечен хляб, черно кафе, чай или вода.
Вечеря: 150 гр. пилешко месо, 250 гр. зелен фасул, 250 гр. моркови, 250 гр. ванилов сладолед, 1 средно голяма ябълка, черно кафе, чай или вода.

Трети ден:

Закуска:
пет бисквитки – крекери, парченце сирене Чедър, една ябълка, черно кафе, чай или вода.
Обяд: пет бисквитки – крекери, чаша извара или риба тон, черно кафе, чай или вода.
Вечеря:  250 гр. риба тон, 250 гр. моркови, 250 гр. карфиол, малко пъпеш, 250 гр. ванилов сладолед и нормалните напитки.

Ако искаш можеш да разменяш следните продукти:

Портокал, вместо грейпфрут
Риба тон, вместо извара (и обратното)
Замразено кисело мляко, вместо сладолед
Карфиол, вместо Броколи (и обратното)
Зелен фасул, вместо броколи и карфиол
Цвекло, вместо моркови
1 препечена филия вместо 5 бисквити (и обратното)

Препоръка: Тъй като диетата е много ниско калорична, упражненията и физическата активност трябва да бъдат сведени до минимум.

Тази статия е написана с цел да информира читателите относно начините на разтоварване на организма. Преди да започнеш е препоръчително да се консултираш с лекар-специалист по лечебно хранене.

Източник: viewsofia.com

DC News

Сайт за новините от Пловдив, Асеновград и региона - събитията от деня в реално време.

Подобни статии

Top