Здравословно меню за дългосрочно отслабване

Dieta otslabvane

Чували ли сте израза: „Гладни и дебели“. Да спазваш диета е не само трудно, но и неприятно. Освен това за повечето диети се изисква не само силна воля, но и солидни финанси.

След диета започваме да се храним „нормално“ и йо-йо ефектът не закъснява. Не след дълго в най-добрия случай сме пак в същите килограми, в някой случай качваме и отгоре.

Тайните на дългосрочно отслабване са прости и не е необходимо да гладуваме, а да спазваме само някои основни правила. Преди всичко не трябва да се надпреварвате с времето и да мечтаете да свалите по няколко килограма в рамките на седмица-две. Всички диети, целящи бързо отслабване, са се оказали неефективни в дългосрочен план.

Истината е, че няма идеална диета за дългосрочно отслабване. Здравословното меню е важно да се спазва всеки ден, като можете да си позволите един разтоварващ ден през седмицата, в който да хапвате и пийвате каквото пожелаете.

Ако искате да отслабнете трайно, е много важно да се научите какви продукти да консумирате и как да ги обработвате.

Ето няколко полезни съвета от gotvach.bg, които ще Ви помогнат да си изградите свое собствено здравословно меню за дългосрочно отслабване:

1. Избягвайте мазните меса и мазна риба;

2. Започнете да консумирате нискомаслени и обезсолени млечни продукти, като в това число попадат и кашкавалът и сиренето;

3. Избягвайте сладкото и за негова сметка започнете да похапвате пресни и свежи плодове. Забравете за сиропираните сладкиши като баклава и толумбички. В краен случай можете да си вземете по едно парченце черен шоколад или някакъв по-диетичен десерт;

4. Включете в менюто си много салати, но ги подправяйте с много малко сол и зехтин. Особено полезни са зелените салати;

5. Ограничете приема на тестени изделия и хляб. Разрешена е консумацията само на черен или пълнозърнест хляб и то в ограничени количества;

6. Избягвайте употребата на алкохол. Ако Ви се наложи да отпразнувате някой важен повод и трябва да вдигнете наздравица, заложете на бялото вино;

7. Пийте много вода;

8. Задължително започнете да практикувате някакъв спорт или просто тичайте всяка сутрин;

9. При приготвянето на храните не се позволява пържене и паниране. Най-диетични са месата, приготвени на скара или грил тиган.

10. Доказан дълготраен ефект има разделното хранене и ако се чудите какво да си приготвите за ядене, спокойно можете да взаимствате рецепти от него.

DC News

Сайт за новините от Пловдив, Асеновград и региона - събитията от деня в реално време.

Подобни статии

Top