КТ „Подкрепа“: Машинистът не е виновен за трагедията

Машинистът не е воновен за трагедията

Снимки на състоянието на инфраструктурата в Пловдивското депо на БДЖ показаха на пресконференция от КТ „Подкрепа“ днес. От синдиката настояват Инспекцията по труда да врезе в депото, за да види изключително лошите условия на труд, при които работят машинистите.

На 114 мотриси има един работещ хладилник. През зимата е много студено, а през лятото се работи  при 46-градусова жега. Седалките на машинистите са твърди, масово страдат от дискова херния. Тези условия водят до влошаване на здравето им и съответно се увеличават и рисковете от пътни инциденти, обявиха от синдиката. Според тях не човешка грешка, а именно лошата инфраструктура е причината за трагичния инцидент с машиниста Венко Тодоров.

Вдовицата на загиналия ще получи от застрахователите 80 хил. лв., а колегите ще дарят месечните си добавки от 250 лв.

 

„На 114 мотриси има 1 работещ хладилник. Масово машинистите страдат от дискова херния и дископатия, заради старите седалки във влаковете. Показаха ни операциите си – See more at: http://plovdiv.topnovini.bg/node/528291#sthash.Z4tZ0099.dpuf
„На 114 мотриси има 1 работещ хладилник. Масово машинистите страдат от дискова херния и дископатия, заради старите седалки във влаковете. Показаха ни операциите си – See more at: http://plovdiv.topnovini.bg/node/528291#sthash.Z4tZ0099.dpuf
„На 114 мотриси има 1 работещ хладилник. Масово машинистите страдат от дискова херния и дископатия, заради старите седалки във влаковете. Показаха ни операциите си – See more at: http://plovdiv.topnovini.bg/node/528291#sthash.Z4tZ0099.dpuf
DC News

Сайт за новините от Пловдив, Асеновград и региона - събитията от деня в реално време.

Подобни статии

Top