Обучават служители на „Западен” на комуникация с гражданите

Обучават служители в Западен как да общуват с граждани

Район „Западен” е последният в Пловдив, в който предстои обучение на служители по проекта за повишаване на квалификацията. 69 работещи в администрацията ще получат нови знания в сферата на своята работа, ще се научат на професионална етика и правилни действия в стресови ситуации.

19 от служителите вече са преминали обучение по 5 модула в Института по публична администрация. В следващите 3 седмици предстои още 50 души да преминат специален курс за работа в екип, управление на конфликти и комуникация с граждани и други държавни институции.

Нона Симеонова-ръководител на проекта: „ Целта на проекта е да се повиши квалификацията, ефективността на държавния служител, да бъдем по-мобилни и по-компетентни.” Чрез обучението по различните модули, чиновниците трябва да подобрят комуникацията с гражданите и работата в екип, да се научат да организират времето си, да се повиши мотивацията им и тяхната квалификация.

Те ще преминат и през специално обучение за управление на конфликти и вземане на решения при стресови ситуации при работа с уязвими групи: „ Задачите са да надграждат себе си служителите, да получат нови и нови знания в областта, в която работят”, казва още Симеонова. Проектът започва на 8 януари с максимална стойност от близо 82 хиляди лева. Продължителността му е 9 месеца.

DC News

Сайт за новините от Пловдив, Асеновград и региона - събитията от деня в реално време.

Top