Преди плажа: Двуседмична диета за бедрата

dieta

През лятото бедрата се виждат повече от всякога, особено на плажа. Затова ако имате широки бедра и голямо седалище, можете да разрешите проблема си буквално за две седмици. Единственото условие е само 4 дни седмично да спазвате някои основни правила за хранене и ще забележите значителни резултати.

Тази диета е подходяща за жените, които имат склонността да натрупват мазнините в областта на бедрата и седалището. Но от диетата може да се възползват и тези мъже, които са страстни любители на бирата и като награда за това са придобили безформени кореми, препоръчва zajenata.bg.

През деня трябва да се изпиват не по-малко от 8 чаши вода (за предпочитане минерална).Намалете количеството на изпитите чашки кафе или чай.Мъжете могат да консумират дневно не повече от две филийки пълнозърнест хляб или голям варен картоф.

Понеделник 
Закуска:чаша йогурт,1 ябълка,сухар и 1 домат.
Обяд:200 грама пилешко бутче,голяма порция салата,подправена с лимон,малко пълнозърнесто хлебче.
Следобедна закуска:препечена филийка,2 с.л. варен фасул.
Вечеря:чаша бяло вино,голяма порция задушен карфиол ,посипана с 25 грама кашкавал,запечени домати,една ябълка с
плънка(1 ч.л. мед или сладко).

Вторник
Закуска: парче нискокалоричен колбас, запечено на грил, 25 грама задушени гъби без мазнина, сухар и 1 ч.л. конфитюр.
Обяд:сандвич от две филийки пълнозърнест хляб и 50 грама сирене, салата,малка чепка грозде.
Следобедна закуска:чиния постна супа, малко пълнозърнесто хлебче,1 ябълка.
Вечеря: 150 грама бяла риба(във фолио с лук), зелена или червена чушка , 200 грама варени картофи, зелен
фасул, зеле, броколи, тиквички.

Сряда
Закуска:1 рохко яйце, 2 сухара.
Обяд:голям резен диня, 2 с.л. варен зелен фасул,голяма порция мешана салата,филийка пълнозърнест хляб. Следобедна закуска:1 банан, чаша йогурт.
Вечеря:каквото и да е нискокалорично ястие , задушен карфиол, запечени домати,зелен фасул, чаша сухо вино.

Четвъртък 
Закуска:препечена филийка,парченце сирене,1 домат.
Обяд:пълнозърнесто хлебче със салата,50 грама шунка,1 ябълка.
Следобедна закуска:90 грама риба тон в собствен сос,порция голяма салата,2 сухара.
Вечеря:задушени зеленчуци,нискокалорично ястие.

През останалите дни на седмицата не злоупотребявайте с продукти,богати на мазнини и захар,а приемайте повече плодове и зеленчуци. След около 14 дни постигнатият ефект трябва да е вече видим.

DC News

Сайт за новините от Пловдив, Асеновград и региона - събитията от деня в реално време.

Подобни статии

Top