Религиозна фондация използва Операта за реклама

Религиозна фондация използва операта за реклама

Религиозна фондация използва пловдивската Опера, за да рекламира своя конференция, алармираха от културната институция. От два дни в Пловдив се разпространяват плакати и листовки на фондация „Мисия Блага вест“ за провеждането на християнска конференция, културни представления и концерт, в които името на операта е изписано на централно място с най-едър шрифт.

Това е подвеждаща реклама, ние нямаме нищо общо с провеждането на религиозното събитие. Конференцията ще бъде проведена от 14 до 16 октомври в Концертна зала, която само е предоставена под наем на религиозната фондация, се посочва в обръщение до медиите на ръководството на Операта. DCNEWS.BG  се свърза на посочените в плакатите телефони с представители на „Мисия Блага вест“ и си уговори среща с тях. В посочения час обаче мисионерите не спазиха уговорката и оттогава не отговарят на телефоните си.

В България има няколко евангелски църкви с подобно наименование. В Пловдив също има „Църква на пълното Евангелие – Благата вест“, но оттам заявиха, че нямат нищо общо с провежданото от Мисията събитие

Даниела Добрева

Даниела Добрева следи новините от Пловдив, Асеновград и региона

Подобни статии

Top