Супер ефективна 5-дневна диета

Искате ли да свалите много бързо 5 килограма? Трябва ви само малко постоянство и ето тази диета! Прави се 5 дни, не повече, за да не се изтощи организма. Ако искате да повторите, изчакайте поне 3 седмици.

 

1-ви ден

Закуска: 100 гр. нискомаслено сирене, препечена филийка пълнозърнест хляб, 1 кафе без захар.

Обяд: 200 гр. варени или печени картофи без мазнина. Салата от домати и краставици.

Вечеря: 200 гр. варен ориз със зеленчуци, чаша мляко.

 

2-ри ден

 

Закуска: 2 ябълки, кафе

Обяд: Пилешка пържола с гарнитура задушени моркови. Чаша мляко.

Вечеря: 3 сварени яйца, салата от домати и краставици.

 

3-ти ден

 

Закуска: Половин кофичка кисело мляко, 1 банан, кафе

Обяд: Зелена салата, 2 препечени филийки пълнозърнест хляб, 7-8 маслини.

Вечеря: 200 гр. печено сирене, салата от моркови.

 

4-ти ден

 

Закуска: Чаша прясно мляко, кафе

Обяд: Задушени зеленчуци по избор, може и с малко краве масло.

Вечеря: Печена риба с гарнитура зеленчуци по желание.

 

5-ти ден

 

Закуска: 2 варени яйца, кафе

Обяд: Пилешка пържола със 100 гр. варен ориз

Вечеря: Варени или печени картофи и 100 гр. извара.

През цялото време се пие поне литър и половина вода на ден. Ако огладнеете между храненията, можете да хапнете зеленчуци по избор или препечена пълнозърнеста филийка. Но филиите не бива да надвишават 3 броя на ден!

Източник: beu.bg

 

 

DC News

Сайт за новините от Пловдив, Асеновград и региона - събитията от деня в реално време.

Подобни статии

Top