С 850 хиляди лева рекламират Пловдив

Готвят културна стратегия за Пловдив

Общинският съвет гласува 850 000 лева от бюджета за 2015-та да отидат за реклама на Пловдив като туристическа и бизнес дестинация. Предложението бе прието с 27 гласа „за“, 15 „против“ и 5 „въздържали се“ и предизвика много дебати в залата. Парите ще отидат за популяризиране на града чрез директна рекламна кампания и откупуването на рекламни позиции във водещи европейски медии.

Парите за туризъм в бюджета догодина предизвикаха поредната разпра в местния парламент.

Славчо Атанасов: „С едно изречение се разпределят близо 1 милион лева. Винаги се прави обосновка къде и за какво ще отидат тези пари. По същата логика можеха да напишат в предложението на Розалин Петков и 5 милиона.”

Димитър Кацарски – зам.-кмет: „Относно това парите дали са много или малко, това е и мнението на бизнеса, че колкото повече пари се влагат в реклама, толкова по-голяма възможност има за увеличаване на туристите и приходите от туризъм в град Пловдив.”

На сесията беше гласувано и предложението общината да поиска от държавата имот в кв. „Остромила” за строеж на детска градина. Припомням, че на предишното заседание се оказа, че имотът е частен, а собствениците внесоха в общината документи, с които доказват собствеността си.

„Като си докажат претенциите пред държавата, тя ще ни уведоми, че имотът е частен и не може да бъде предоставен на общината”, заяви Кацарски.

След почивката съветниците избраха контрольори на всички общински здравни заведения и претупаха останалите точки до края на дневния ред без съществени разногласия.

Даниела Добрева

Даниела Добрева следи новините от Пловдив, Асеновград и региона

Подобни статии

Top