Четиридневна морковена диета

morkovi

Оранжевият зеленчук има високо съдържание на фибри, които са един от най-важните фактори в загубата на тегло.

Морковите са едни от най-богатите на хранителни вещества храни в природата. Те са с изключително ниско съдържание на калории и са доказан начин да отслабнете бързо. Не можете да ги използвате ефективно, без да разберете, защо морковите ви помагат да отслабнете, пише zajenata.bg

Защо морковите ми помагат да отслабна ?
Морковите са с изключително високо съдържание на фибри, които са един от най-важните фактори в загубата на тегло. Фибрите не могат да се усвояват от организма, а просто преминават през тялото с другите храни. Това обаче, не пречи на вашата храносмилателна система се опитва да го смели. Така се изпращат повече храносмилателни ензими, които да се опитат да се преборят с фибрите. Това от своя страна помага на храносмилателната система за по-пълно смилане на храната в стомаха. Използва енергия, която помага за ускоряване на метаболизма ви. Това е само една от функциите на фибрите, която не сме засягали от тази гледна точка.
Никой друг зеленчук, или плод не съдържа толкова каротин, като морковите, а той се преобразува в тялото във витамин А. Хранителен план, съставен изключително от моркови за продължителен период от време не се препоръчва, поради липсата на важни хранителни вещества, които ще липсват във вашата диета.

Морковите съдържат много полезни вещества – аскорбинова ипантотенова киселина, витамини А, D, E, K, B2 и B12 икаротин, който е отличен антиоксидант. Също така в морковите има много йод, който дори е препоръчително да се използва при по-ниска функция на щитовидната жлеза. Витамин А предотвратява развитието на болести катоатеросклероза, хипертония, ракови заболявания, артрит,катаракта, и спомага за нормалната обмяна на веществата, растежа, физическото и психическото развитие, повишава резистентността към инфекции, подобрява функцията на очите.
Морковите се справят с плаката и почистват устата по-добре от четка за зъби.
Морковите са с невероятно ниско съдържание на мазнини и калории. Те са толкова ниски в действителност, че може да се счита, че морковите са термогенна храна, която отнема повече калории, за да ги смели, отколкото те в действителност притежават. Това означава, че горите калории просто чрез яденето на моркови.
Морковите са с изключително високо съдържание на хранителни вещества като бета-каротин, витамин А и калий. Тези хранителни вещества помагат на тялото ви да функция по-пълноценно.

Как можем да използваме морковите за отслабване ?
Отслабването с моркови може да бъде много просто, ако ги добавите в диетата си. Някои хора опитват катастрофални диети, в които те ядат само и единствено моркови. Не правете това. Такива диети са нездравословен начин да отслабнете. Въпреки, че ще отслабнете  с такава диета, също и ще страдате от недохранване. Повечето диети са съсредоточени върху една храна и премахването на много други храни. Въпреки че морковите са изключително здравословни, те не притежават всички хранителни вещества, от които имате нужда в един ден. Те могат да бъдат мощен инструмент за намаляване на теглото. Включете морковите в обяда и вечерята. Добавете моркови на пръчици в салатата си. Морковите на пръчици могат да се превърнат в здравословна закуска. Сварете морковите, заедно с други зеленчуци, за здравословна гарнитура. Супа може да се направи с моркови, лук, без мазнини, соя, или пиле и бял пипер.

За всички онези от вас, които все пак имат нужда от конкретен план за отслабване с моркови , предлагаме следната, много лесна и бърза диета , която би могла да ви помогне, ако вече сте извадили от гардероба пролетните си рокли и намирате, че не ви стоят добре.

План за диетата с моркови

Срок: 4 дни
Резултати: 2-4 кг
Според тази диета, единствено ястие за целия период ще бъде това, което е описано в рецептата.
Ето рецептата за това специално ястие:
настържете свежи червени моркови , добавете изцеден портокалов сок, 1 ч.л. мед и плодове по ваш избор. Такъвмикс използвате през следващите три дни, вместо закуска, обяд и вечеря. За четвърти ден може да добавите малко варени картофи и няколко пълнозърнести филийки, а за пети ден да се върнете към обичайното си хранене.

Предупреждения:
Бъдете предпазливи, за да не преяждате моркови. Един морков съдържа повече от два пъти дневната стойност на витамин А. Ако консумирате прекалено много моркови, тялото ви няма да може да съхранява допълнително витамин А и временно кожата ви ще придобие жълтооранжев оттенък.
Консултирайте се с лекар, преди да започнете тази диета.

DC News

Сайт за новините от Пловдив, Асеновград и региона - събитията от деня в реално време.

Подобни статии

Top