10 начина за отслабване без диети и гладуване

Предпразнична диета

Схемата ни е позната – спазваме изтощителни диети, които неправилно наричаме” режим на хранене”, като се стараем да приемаме колкото се може по-малко калории на ден.

Като по този начин свеждаме тяхното количество до абсолютен минимум.

Освен диетите обаче има много други начини да смъкнем нежеланите килограми, които са много по-лесни и в същото време могат да бъдат забавни. Вижте кои са те според fitwell.bg

1. Намалете хапванията в ресторант
По време на обедната почивка навярно отскачате до най-близкия ресторант и поръчвате каквото ви се хапва. Ако правите това всеки ден, то най-вероятно храната, която консумирате, не е от най-нискокалоричните. Затова заменете обядът в ресторанта с домашно приготвена храна, която да си донесете от вкъщи. Така можете да заложите хем на по-малко количество, хем на по-здравословно меню.

2. Откажете се от снаксовете и соленките
Тези продукти съдържат толкова огромно количество сол, че дори едно малко пакетче соленки на ден влияе негативно не само върху теглото, но и върху здравето ви. Затова недейте да си купувате от тези „гризинки” всеки път на връщане към вкъщи.

3. Осигурявайте си закуска от 300 калории
Важно е първото ядене за деня да бъде по-обемно и да съдържа протеини. Пример: сандвич с натурално фъстъчено и ябълково масло. Засища глада и ви дарява с енергия за целия ден.

4. Правете петминутни упражнения всеки ден
Не е задължително дневниоте упражнения да бъдат изтощителни и направени във фитнес залата. Вместо това отделяйте по пет минути всяка сутрин за лека физзарядка, която ще поддържа организма ви свеж, а здравето – отлично.

5. Преобразете хладилника си
Заменете всичката онази нездравословна храна с нейни здравословни алтернативи. Вместо шоколад – плодове, вместо свинско месо – риба, а на мястото на алкохола в барчето – натурални сокове и вода. Така ще свикнете по-бързо да консумирате храни, на които до момента не сте обръщали внимание.

6. Ходете пеш
Вместо след работа да хващате автобуса с предлога, че сте уморени, се опитайте да повървите до вкъщи. Ако живеете много далеч, можете просто да вземете автобуса от следващата спирка. Няма да повярвате какви чудеса прави ходенето пеш за тялото, а и за здравето ви!

7. Добавете зеленчуци към храната си
Хубавото е, че тях можете да ги прибавяте към всяко ястие – супа, мусака и дори пица. Така те могат да се превърнат в заместител на месото и тестените продукти, като например фидето в супите.

8. Не яжте храната в големи порции
Колкото сложите в чинията си, толкова ще изядете. Затова не я претрупвайте само защото ястието, което току-що сте приготвили, е особено вкусно. Вместо това си слагайте по-малки порции в по-малки чинии и яжте бавно. Така ще успеете да се заситите, без да прекалявате.

9. Забравете за хапването късно вечер и през нощта
Колко често ви се случва да ви се дояде шоколад след 10 ч. вечерта? Така си помислихме.. Забравете за среднощните похапвания, защото организмът ги преработва изключително трудно, а това влияе право върху теглото ви.

10. Оставете място за десерта
Ако основното ви хранене за обяд и вечеря се състои от по-леки храни, като зеленчуци и плодове, ще можете да си позволите да хапнете и лек десерт. Но ако изядете една цяла пица например, десертът след нея е най-лошото нещо, което можете.

 

DC News

Сайт за новините от Пловдив, Асеновград и региона - събитията от деня в реално време.

Подобни статии

Top