10 лесни начина да превърнете храната си в афродизиак

Надявате се нещата да се разгорещят след вечеря или закуска? За щастие, не е нужно да преосмисляте ежедневните си ястия, за да получите „вдъхновение”. Следващите добавки към вашата вечеря, състоящи се само от една съставка могат да предизвикат искри между вас и вашия партньор. Вижте ги, за да намерите най-лесните начини да добавите афродизиак в редовно планираните си хранения.

1. Добавете смокини към смутито

Този закръглен плод е пълен с аминокиселини, участващи в производството на азотен оксид, който отпуска кръвоносните съдове и увеличава притока на кръв към половите органи.И това е от жизненоважно значение, за възбудата, казва Мерил Рософски, д-р и асоцииран доцент и професор по хранене в Нюйоркския университет.“Това предизвиква ерекция на пениса и клиторна ерекция, вагинална лубрикация и други части от сексуалната игра, от желанието до оргазма“, обяснява тя. Добавянето на две – три смокини, към шейка ще го превърне от освежаваща напитка за еротичен еликсир. Опитайте комбинация от мляко-банан-смокиня с мед за двойна доза афродизиак.

2. Добавете чесън към пържени зеленчуци

Разпалване на страстите за вечеря?  „Чесънът увеличава циркулацията чрез ензим, наречен азотен оксид синтаза, насърчавайки по-голям кръвен поток към половите органи“, казва Джей, Джей Върджин, експерт по храненето и фитнеса.„Някои хора дори смятат чесъна за лекарство за еректилна дисфункция!“ Просто хвърлете любимите си зеленчуци и няколко супени лъжици смлян чесън в тигана и изпържете (с постоянно разбъркване) докато получите един чувствен празник за устата и романтиката.

3. Сложете спанак в хамбургера си

Вместо маруля сложете спанак върху стека в сандвича. „Това е хранителна електроцентрала, предлагаща магнезий, който отпуска артериите и стимулира притока на кръв към гениталиите“, казва Върджин. „Оптималният кръвен поток означава повече стимулация и по-силни ерекции.“ Освен това, едно изследване показва, че магнезият увеличава тестостероновите нива при мъжете, добавя Върджин. Магнезият успокоява тялото и увеличава енергията ви – два ключови компонента за успешна мисия.

4. Поръсете салатата с орехи

Хвърлете орехи в салатата си и може да очаквате потни нощи и мокри сънища. „Орехите са чудесен източник на сърдечно – здравословни омега-3 мастни киселини, а доброто сърдечно функциониране насърчава страхотния секс и функционирането на слабините“, казва д-р Розофски. Бонус: Орехите са естествени антидепресанти, които ви държат в добро настроение за добър секс.Шепа орехи, която съдържа повече от 2500 мг омега-3 мастни киселини, е напълно достатъчна.

5. Сгответе месото с босилек

Знаете ли  колко лесно би могло да бъде да се подправи „пикантно” вечерта ? Флавоноидите в босилека са противовъзпалителни, които се борят с еректилна дисфункция и ниско либидо, казва Върджин. „Намаляването на възпалението увеличава кръвообращението, което помага за ерекцията.“ Само чаша свеж, нарязан босилек е достатъчна, за да дадете на вашата стандартна рецепта за месо, секси ъпгрейд.

1 2

Подобни статии

Top