12 фирми поискаха изграждането на Югоизточния обход на Пловдив

18 месеца е срокът за изпълнение на строителните работи

12 са офертите в откритата тръжна процедура за избор на изпълнител при изграждането на Югоизточния обход на град Пловдив, с дължина 4,8 км, съобщават от Агенция „Пътна инфраструктура“. Индикативната стойност на проекта е 42 000 000 лева без ДДС, а средствата са от републиканския бюджет.

С построяването на обхода транзитният поток, идващ от магистрала „Тракия“ и Свиленград в посока път II-86 Пловдив – Асеновград и Смолян, ще бъде изведен от град Пловдив.

Оферти са получени от следните фирми:

Консорциум България 2020 ДЗЗД, с участници: ЩРАБАГ ЕАД и ПЪТСТРОЙ БУРГАС ЕООД;

КАРО ТРЕЙДИНГ ООД;

ГБС – ИНФРАСТРУКТУРНО СТРОИТЕЛСТВО АД;

ДЗЗД „ВИА ФИЛИПОПОЛИС“, в което са: ПАРСЕК ГРУП ЕООД, РАСТЕР-ЮГ ООД и КОМПАНИЯ ЕСКВАТОРИ SH.R.K (ООД);

ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД;

ОБЕДИНЕНИЕ „ГЕОПЪТ СКОБЕЛЕВА МАЙКА“, в което участват: ГЕОСТРОЙ АД и ПЪТСТРОЙ-92 АД;

ДЖИ ПИ ГРУП АД;

„ПЛОВДИВ 2020“ ДЗЗД, с участници: ПСТ Груп ЕАД, Строй Инвест Груп 2 ЕООД, ПЪТИНЖЕНЕРИНГ – М АД;

ИСА 2000 ЕООД;

ЕВРОПЕЙСКИ ПЪТИЩА АД;

ИНЖСТРОЙИНЖЕНЕРИНГ ЕООД;

Грома Холд ЕООД.

Трасето на обходния път ще започва в района на пътен възел „Скобелева майка“ при 98-ми км на път II-56, ще продължава почти успоредно на ж. п. линията и ще завършва при кръговото кръстовище при 14-ти км от път II-86 Пловдив – Асеновград. Новият път с габарит Г20 ще се влее в изградения през миналата година нов четирилентов участък от второкласния път II-86 Пловдив – Асеновград. Отсечката ще бъде с две платна, разделени със средна разделителна ивица, с по две ленти за движение в посока и банкети. Новата пътна артерия ще улесни транзитното преминаване от общините Куклен и Асеновград към АМ „Тракия“ и „Марица“, а оттам до ГКПП „Капитан Андреево“, с което ще се облекчи значително натовареното движение в град Пловдив.

Срокът за изпълнение на строителните работи е 18 месеца.

Подобни статии

Top