Бивш главен секретар на Община Пловдив: Спасиха ме, този път от COVID-19

Мария Панова – бивш главен секретар на Община Пловдив, е благодарна на медиците от частна клиника, излекували я от  COVID-19

„Отново останах възхитена от болница „Централ Хоспитал“, в която този път се лекувах от  COVID-19 . Благодарение на денонощните грижи на д-р Камелия Акабалиева, на д-р Димитър Георгиев, на д-р Власе Попоски и на д-р Асен Попов съм здрава и посрещнах коледните и новогодишните празници в отлична кондиция с близките си“. – Това заяви след изписването си от болницата Мария Панова, преподавател по туризъм и експерт в голяма туристическа фирма. Тя е известна на пловдивчани като бивш главен секретар на градската управа под тепетата.

„Винаги съм се възхищавала на мениджърския екип за отличната организация в това лечебно заведение, където от години се лекувам от онкологично заболяване и редовно провеждам  химиотерапия, но сега се уверих, че редът, хигиената, добрите обноски и на първо място грижата за пациента са характерна черта за тази болница, изтъкна тя.

Като доста хора отначало и Мария вярвала, че няма да се разболее от коронавирус. Опасната зараза обаче не я подминала. След позитивния PCR тест започва веднага лечение. Два  дни по-късно обаче състоянието й значително се влошава. Симптомите са типични за заболяването – отпадналост, липса на сили, температура, гадене и повръщане.

„Не се поколебах за минута и веднага се обърнах за помощ към екипа на МБАЛ „Централ Хоспитал“, защото от години страдам и от хипертония“, каза тя. Приемат я и веднага започват лечение – включват системи. Интензивната терапия е съчетана с много грижи и внимание.

„За каквото и да помолех , екипът реагираше  веднага, нито веднъж не ми отказаха, не се намръщиха , не се оплакаха, че имат много работа, че са изморени и не могат да си  видят семействата. Мило и любезно се отнасяха с всички пациенти, а не само с мен“, споделя впечатленията си Панова.

 

„Пациентът веднага усеща перфектната организация, въпреки че отделението е съвсем ново, а в него работят и стажант-лекари. По-тежко болните са с предимство в обслужването, затова лекарите по 3-4 пъти на ден проверявали апаратите на пациентите с дихателни проблеми в залата, където повечето хора са приети и с множество придружаващи заболявания. При възникване на усложнения екипът действа бързо, организирано и изключително компетентно, казвам го от личен опит, защото преминах и през такова нещо“, отбеляза Панова.

„Възхитена съм и от хигиената“, споделя тя и добавя, че санитарите денонощно не подвиват крак, а помещенията  –  стаи, коридори, санитарни възли, блестят от чистота.

„Не мога да скрия възхищението си и от храната, която няма нищо общо с представата, която всеки от нас има от престой в други лечебни заведения. Порциите бяха изобилни, а ястията – вкусни и приготвени задължително с месо“, посочи Панова.

Казва, че ако се наложи неин близък да се лекува, веднага би го насочила към МБАЛ „Централ Хоспитал“- заради перфектните условия и отношение, но най-много заради изключително високото професионално ниво на медиците. Доказателство за нейните думи е огромният брой излекувани пациенти от цялата страна.

Подобни статии

Top