Диета с пъпеш: Свали 7 кг за 7 дни

Диета с пъпеш: Свали 7 кг за 7 дни

Пъпешът е един от най-ароматните и сладки летни плодове у нас.

Освен вкусен, той е и много полезен, а също и изключително подходящ за разтоварващи диетични режими. Колкото и да е странно, въпреки съдържанието на захари, от яденето му се отслабва. Това се дължи на високото съдържание на течности в него – 67 % и сравнително ниската му калоричност 42 ккал на 100 г. Освен това няколко парченца от плода засищат и същевременно извеждат токсичните вещества от организма.

Изключително полезен

за бъбреците и пикочните пътища, подкрепя функцията на черния дроб, прочиства кръвта, капилярите и кръвоносните съдове, премахва отоците, извеждайки от органите и тялото излишното количество течности. Полезен е също при стенокардия, уратна диатеза, артрит, заболявания на жлъчните пътища. Диетата с пъпеш се отразява отлично на гръбначния стълб, ако
страдате от остеохондроза. Нормализира функцията на червата, намаля болките в ставите. И още, и още…

Все пак, лекарите не препоръчват да се подлагате на диета за отслабване единствено с пъпеш, тъй като трябва да си набавяте и останалите жизненоважни вещества като белтъци, въглехидрати, полезни мазнини.

Затова ви предлагаме лятна диета с пъпеш за бързи резултати:

Закуска: 150 грама пъпеш – без кората

Втора закуска: чаша мляко

Обяд: 150 грама пъпеш, 200 грама варен ориз, зелен чай

Следобедна закуска: 150 грама пъпеш, 1 печена филия, зелен чай

Вечеря: 200 грама телешко или пилешко – варено, задушено или печено, 200 грама варен ориз или елда, средна салата от зеленчуци

Снимка: wikihow.com

Подобни статии

Top