Диета за бедрата

Диетата за дебели бедра е изключително лесна

За първи път тази диета е публикувана през 1988 г. във Великобритания и веднага бе приета от британските жени с голям ентусиазъм. А книгата, посветена на тази диета, се превърна в бестселър и са продадени повече от 2 милиона копия.

И това не е странно, защото диетата за дебели бедра е изключително лесна и е с ниско съдържание на калории, както и пълното отсъствие на мазнини.

Диета не изисква стриктно броене на калории и всеки ден можете да си позволите да ядете колкото искате.

Например, за да потиснете чувството за глад, са перфектни ориз, картофи или паста.

Забранените храни включват масло, сирене, кашкавал, млечни продукти, свинска мас, растителни масла, семена и ядки, бисквити, шоколадови бонбони, торти, сладкиши, пържени храни.

Диетата се състои от постно, месо, нискомаслени разновидности на бяла риба, зеленчуци, тестени изделия, ориз, картофи и хляб.

Ако спазвате тази диета, всеки ден ще получавате само 15-20% от предписаните калории, което я прави най-„екстремна” в категорията на диети с ниско съдържание на мазнини.

Позволени са малки количества алкохол, всички видове нискокалорични напитки, кафе, чай и сокове. Също така, на ден трябва да се пие по 250 мл обезмаслено мляко.

Сумата на консумираните калории на ден е 1 200 калории.

Примерно меню на диетата

Закуска – доматена салата, краставица, рохко яйце

Втора закуска – грейпфрут или портокал, круша, ябълка

Обяд – чаша сок, 2 филийки диетичен хляб, зеленчукова супа

Обяд – 100 грама постно месо със салата или задушени зеленчуци

Вечеря – задушени зеленчуци или салата асорти от зеленчуци, необелени картофи.

1 2

Подобни статии

Top