Ето как да пием бира без да дебелеем

Бирата може и да има своето предназначение в социалния живот,

но е известно, че има свойството да се „лепи“ на нежелани места. Терминът бирено шкембе съществува неслучайно. И така, възможно ли е да пием бира, без да дебелеем?

Отговорът на британски експерти е „Да“, но при условие, че спазваме няколко препоръки, пише в. „Дейли стар“ цитиран от dariknews.bg.

Специалистите напомнят, че само една халба бира е достатъчна, за да си набавим около 200 калории. Ако една дама, решила да изпие по едно с дружките си утрои количеството, това ще означава, че е набавила само от бира около една трета от препоръчителния си дневен прием на калории.

От другата страна са джентълмените, близо една четвърт от които не крият, че поне пет пъти месечно прекаляват с пивото, като вместо по бира обръщат по осем. Подобен бирен гуляй се равнява на 1600 калории, имайки предвид, че на мъжете са им необходими около 2200 калории дневно.

Как да избегнем калориите, които се спотайват в бирата в очакване да се лепнат около талията, без да се лишаваме от удоволствието да я пием? Следвайки няколко прости правила, препоръчани от експертите:

Пийте бавно

За да контролирате „подмолните“ калории, трябва да разпределите разумно времето за пиене на бира. Така не само ще ограничите количеството на погълнатото пиво, но и ще улесните черния си дроб в справянето с алкохола. От експертна гледна точка е най-добре една бира да се пие един час – времето, необходимо на органа да я преработи. Пиенето на бира за време под един час забавя способността на тялото на изгаря мазнини, в резултат на което те се „лепят“ на нежелани места.

Яжте протеини

Ако консумирате протеини преди или по време на пиене, ще намалите количеството бира, което ще „излочите“ на едно сядане. Протеините допринасят за контролиране на нивата на алкохол в кръвта, понижават степента му на абсорбиране и стимулират черния дроб. По този начин попадналият попадналият в кръвообращението алкохол може да бъде снижен до под 40 процента.

1 2

Подобни статии

Top