Eто кой е най-големият враг на диетите

Из цял свят всеки ден някои се опитва да се отърве от нежеланите кила като започва нова диета, или се поти във фитнеса, или пробва някаква друга техника. Истината е, че за да се отслабне тялото трябва да стопи мазнините и да изгради мускули, хората трябва да изразходват повече енергия, отколкото приемат.

Реалността е, че за това трябва време и то варира в зависимост от възрастта, фигурата, натоварването и храненето.

Един от начините, който се отнася до всички и който винаги ще доведе до положителни резултати, е да се храните здравословно и да се избягват лошите закуски/ похапвания.

В ежедневието си обаче хората са склонни да забравят, че всяко нещо, което поставят в устата си, има калории и съставки, които трябва да се отчитат към общите за деня.

10 храни, за които забравяме, че сме яли:

Плодово кисело мляко

Диетолозите са против този тип кисело мляко. То често има добавена захар и изкуствени подсладители. Само една малка порция може да има до 47 грама захар. Ако искате да ядете кисело мляко и плодове, по-добре е да ги купите отделно и да ги смесите.

Пуканки

Като цяло пуканките са полезни, защото осигуряват фибри, белтъчини и въглехидрати. Проблемът идва, ао ги консумирате когато сте на кино. Причината е, че там се продават пуканки, основно покрити със сол и масло. Още повече че човек не си дава сметка какво количество изяжда, докато гледа филм.

Плодово смути

Колкото по-колоритен, скъп и красив е този сок, толкова по-нездравословен е. Хората често забравят, че и напитките, които консумират, също дават калории на тялото им. В случая с плодовите смутита, те се равняват на цяла закуска. Ако в тях има кокосово мляко или авокадо, тогава може да достигнат и много повече. Освен това когато купувате, внимавайте, защото понякога добавят захар и изкуствени подсладители за по-добър вкус.

1 2

Подобни статии

Top