Ето коя е най-разпространената диета

Ето коя е най-разпространената диета

Отслабването за кратко време е често търсен ефект най-вече от жените.

И това не е толкова трудно, още повече, че не е и необходимо да гладувате. За това е необходимо да ограничите калориите, да използвате един определен продукт и разбира се, режим на хранене.

Най-разпространената и най-безопасна диета е белтъчната. Резултатът от нея е дълготраен, а и мускулната маса страда най-малко.

Ето кои продукти не трябва да използвате, докато я спазвате и с кои можете да се храните:

Храните, които трябва да се изключат от менюто:

1. Сол и захар. И двата продукта са много вредни за фигурата и за здравето.

2. Краве масло. Съдържа голямо количество холестерин и калории.

3. Майонеза и кетчуп.

4. Тлъсто месо, в това число и говеждо такова. По време на седемдневната диета най-добре е да консумирате пилешки гърди без кожата.

5. Тестени изделия. Заменете белия хляб с ръжен.

Продукти, които се препоръчват за употреба:

1. Плодове и зеленчуци. Най-добре в сурово състояние. През зимата от зеленчуците можете да приготвяте нискокалорични ястия (салати, рагу).

2. Каши. Най-популярна е овесената.

3. Риба и морски дарове. Най-добре е да ги приготвяте на пара или на фурна.

За да свалите 5 кг за една седмица трябва да:

– се храните 5 пъти на ден, като на едно хранене да приемате максимум 200 г. Между отделните хранения трябва да има 3 часа и през това време гледайте да не похапвате нищо. В краен случай може да изядете един плод или зеленчук.

– Пийте минимум 2 л вода на ден. Така ще можете да „победите” глада и да изхвърлите токсините от организма.

Примерно меню

1. 150 г пилешко филе, 1,5 л кефир.
2. 150 г варена риба, 1,5 л кефир.
3. 5 варени картофа, 1,5 л кефир.
4. Говеждо – 150 г, 1,5 л кефир.
5. Всякави плодове и зеленчуци (без банан и грозде), в неограничено количество.

Подобни статии

Top