EVN сформира „Клиентски съвет“ от битови абонати

EVN

ЕВН започна кампания за сформиране на Клиентски съвет в Югоизточна България. Целта му е да има по-пряка връзка с клиентите, които да дават конструктивни идеи и препоръки към дейността на дружеството. Подобна структура се прави за втори път, тъй като изтече мандатът на първия такъв съвет, създаден преди две години.

Съветът ще бъде съставен от битови клиенти от всички региони, които доставчикът на ток обслужва. В предишния му мандат са били реализирани доста добри идеи, разказаха от дружеството.

Например как да бъде подредена  интернет страницата като информация, кои полезни и важни услуги да бъдат изведени по-напред, да има примерни формуляри за определени дейности, които се изискват. Подобрения бяха направени също в платформата за информация и онлайн плащания, обясни говорителят на ЕВН Крум Косев.

Интересът към съвета от страна на клиентите е доста голям, допълни Крум Косев. 24 души от цяла Югоизточна България влизат в състава му, срещите се провеждат минимум два пъти годишно и всяка от тях е в различен регион.

Да, наблюдаваме интерес, но разбира се в момента сме в процес на набиране на кандидати. След приключване на етапа на набиране на кандидатури ще се направи и вътрешен подбор, който отговаря на всички правила на равнопоставеност, подчерта Косев.

Няма изисквания за образователен ценз, но стремежът е да са хора от различни населени места.

Заявления за участие в съвета може да се набират в клиентските центрове, по пощата, на имейл адрес или чрез клиентска форма в сайта на дружеството, посочи Косев. Той съобщи също, че отново са започнали поредици от изнесени срещи на ръководството на компанията с клиенти от малките населени места. Клиентският съвет ще заработи в края на годината.

DC News

Сайт за новините от Пловдив, Асеновград и региона - събитията от деня в реално време.

Подобни статии

Top