Интермитентно гладуване по схемата 16:8 помага да свалим излишните килограми

Интермитентното гладуване, познато още като периодично гладуване или временни пости, е хранителен режим, при който можете да се храните само в определени времеви рамки.

Целта е с негова помощ да контролирате по-лесно количеството калории, които приемате, и да притъпите чувството за глад. Интермитентното хранене подобрява метаболизма и стимулира хормона на растежа.

Подходящ е не само за отслабване, но и за хора с висок процент подкожни мазнини. Защо е толкова важен хормонът на растежа при тези от нас, които отдавна са спрели растежа.

С възрастта намаляването на неговото ниво /б.а.-нарича се още соматотропен хормон/ води до промяна в съотношението мастна към мускулна тъкан.

Естествено губим мускул и печелим мазнина, а така искаме обратното. Внасянето на хормона отвън е много скъпо и опасно освен това. Има и такава фармакологична злоупотреба и тя е свързана с повишен риск от остеофити, диабет, рак, да опасно е.

Така че: Търсят се естествени начини за стимулиране на естествения хормон и лабораторните проби при интермитентното гладуване са отчели повишаването му обективно. А това е новина!

Има няколко различни типа интермитентно гладуване, но най-често срещаният метод е 16/8. Това означава да ядете в рамките на осем часа всеки ден – например от 12 до 20 часа – и да не ядете през останалите 16 часа.

Предимства на 16:8 интермитентно гладуване

1 2 3 4

Подобни статии

Top
Към лентата с инструменти