Интермитентно гладуване по схемата 16:8 помага да свалим излишните килограми

·         Повишава освобождаването на изгарящия мазнини хормон норепинефрин.

·         Може да увеличи скоростта на метаболизма.

·         Подходящо за всеки график

·         Лесно е да се поддържа в дългосрочен план

Недостатъци на 16:8 интермитентно гладуване

·         През първата седмица или две ще се чувствате гладни, раздразнителни и с ниска енергия.

·         Има данни, че не е толкова полезно за жените, колкото за мъжете./На мен лично ми е много полезно, а със сигурност съм жена/

·         Глада е основния страничен ефект и е вероятно да е само временно, но ако продължи повече от месец може би това не е диетата за вас.

  Съвети, докато сте на периодично гладуване

·         Уверете се, че спите достатъчно, поне седем часа всяка вечер.

·         През първите 1-2 седмици може да си починете от фитнес залата.

·         Яжте, докато сте се заситили, но не преяли.

·         Фокусирайте се върху протеин, здравословни мазнини, сложни въглехидрати и много фибри.

В едно проучване участниците са разделени на: контролна група, която се храни както обикновено и друга, която трябва да яде закуската си 90 минути по-късно от обичайното, а вечерята 90 минути по-рано. Само тази малка промяна на времевия прозорец води до 2 пъти по-голяма загуба на телесни мазнини поради намален апетит и по-малки количества храна.

1 2 3 4

Подобни статии

Top
Към лентата с инструменти