Интермитентно гладуване по схемата 16:8 помага да свалим излишните килограми

Други варианти на гладуване са:

24 ч – бързо

Веднъж седмично спирате да ядете за 24 часа. През останалата част на седмицата се храните нормално

Метод 5/2

Храните се нормално 5 дни от седмицата, а в 2 от дните приемате само 20-25% от нормалния прием на калории

Или 25 дни ядене по желание и 5 дни от месеца глад и то не пълен

Последно проучване за гладуването заключило, че то увеличава метаболитната активност повече, отколкото се е смятало преди, и дори може да влияе на процеса на стареене. Намаляват се още рисковите фактори за рак, диабет, сърдечно-съдови заболявания.

И накрая, но съвсем не на последно място по важност. Пийте вода!Вода! Не фреш, кафе, сок, сода, чай. Недостатъчното количество вода пречи и на отслабването.

В състояние на дехидратация се забавя активността на ензимите и се затруднява дезинтоксикацията на организма. Така че – вода!

 

1 2 3 4

Подобни статии

Top