Как да ядем по-малко? Вижте 16 супер лесни хитрини!

Всеки, който е бил на диета поне веднъж в живота си, знае, че най-голямата борба е с постоянното чувство за глад. Синдромът „не съм гладен, но ям“ е една от основните причини да не можем да свалим онези бленувани 5-6 килограма, които ни делят от съвършената фигура за плажа.

Гладни сме, от което следва, че сме и изнервени, раздразнителни, сънливи – въобще „прекрасна“ компания за околните.

Как да намалим апетита си, когато непрестанно изпитваме чувство на глад? Първото и основно нещо е да имаме добра психологическа настройка, което не е толкова лесно, пише Дарик.

Затова ви предлагаме няколко изпитани лесни трика, които ще ни помогнат да се отървем от непреодолимото чувство на зверски глад.

1. Пийте чаша топла вода 30 минути преди ядене и по всяко време, когато започнете да мислите само за храна. Водата не трябва да е гореща. С такава цел може да се използват и топъл чай или кафе без захар.

2. Слагайте храната в малка чинийка. По този начин хем чинията изглежда пълна, хем количеството е значително по-малко. Тази илюзия намалява и апетита.

3. Дъвчете бавно храната. Продължителността на храненето не трябва да е по-малка от 20-30 минути. Старайте се да ставате леко гладни от масата.

4. Не носете храна пред телевизора.

5. Около 80% от консумираната на ден храна трябва да е за закуска и обяд. Голямата грешка е, че се тъпчем вечер.

1 2

Подобни статии

Top