Какво да правим след диетата?

Какво да правим след диетата

Лятото е прекрасно време за започване на диета.

Има много плодове, зеленчуци, горещината намалява апетита ни и всичко това идеално ще ни подпомогне, ако решим да сменим хранителния си режим с по-лек. Обикновено се надяваме и на бързи резултати, затова диетите, които започваме през летния сезон, траят най-много до седмица и са доста строги. Понякога разчитаме и изцяло на монодиета – само с един хранителен продукт за няколко дни.

Какво обаче следва след диетата?

Най-често – връщане на свалените килограми (т.нар. йо-йо ефект) и дори допълнително напълняване.

Ето какво трябва да правим, след като диетата приключи:

1. Да се научим как да ядем. Не по-малко, а по-добре. Трябва да ядем балансирана и здравословна храна, която да ни даде всички необходими за тялото вещества.

2. Спорт. Тренировките са важни, за да задържим свалените килограми. Те са и много полезни, както за здравето, така и за тонуса и мозъка. Добре е да ги правим във фитнеса под ръководството на лицензирани инструктори. Така не само се наслаждаваме на спорта, но и си спестяваме травмите.

3. Положително мислене. Позитивната нагласа е важна, за да издържим на натоварването от диетата, а после и на евентуалното захранване.

4. Цялостна промяна на начина на живот. Промяна в мисленето, в режима, дори и в отношенията с околните.

В противен случай отново ще върнете килограмите, изгубени по време на поредната диета.

Подобни статии

Top