Компания за мъжка мода губи клиенти заради гей реклама (СНИМКИ)

Компания за костюми губи фенове с реклама с целуващи се мъже

Холандска компания за мъжки облекла разбуди противоречиви настроения, като пуска рекламна кампания, която показва двама целуващи се мъже, съобщава BoredPanda, цитиран от profit.bg.

Основателят и главният изпълнителен директор на SuitSupply Фоке де Донг поставя ясно позицията си: „Привличането между хората е важна част от рекламата в модата“, казва той. „Кампания с привличане между мъже е отдавна закъсняла и особено важна за нашата марка.“

Нидерландският вестник NRC Handelsblad съобщава, че компанията е загубила над 10 000 последователи в Instagram от началото на рекламната кампания, което показва, че тя е приета лошо от голям брой хора.

New Spring Summer 2018 | Find Your Perfect Fit

Публикация, споделена от Suitsupply (@suitsupply) на

Де Донг обаче е наясно с потенциала за противоречия. „Смятаме, че има потенциал за отрицателно въздействие, особено в страни, в които имаме значително присъствие, известни с противоположни гледни точки“.

За целта снимките на целуващите мъже няма да се показват в държави, като Русия и Обединените арабски емирства. Компанията дори вярва, че ако рекламната й кампания излезе на тези пазари, техните магазини незабавно ще бъдат затворени.

New Spring Summer 2018 | Find Your Perfect Fit

Публикация, споделена от Suitsupply (@suitsupply) на

Ясно е обаче едно – SuitSupply вярва в своите принципи, силата на своята марка и желанието на обществеността (поне в западните страни) да приеме този вид реклама.

1 2

Подобни статии

Top