Купиха вестник „Телеграф“

Очаква сделката да приключи през първото тримесечие на годината

„Юнайтед Груп“, водещият доставчик на телекомуникационни услуги и медии в Югоизточна Европа, днес обяви, че е постигнато споразумение за придобиването на българския „Вестник Телеграф ЕООД“ – най-големият вестникарски бизнес, от Intrust EAD. На българския пазар „Юнайтед Груп“ притежава телеком-оперaтора VIVACOM и мултиплатформена медийна компания „Нова Броудкастинг Груп“.

 

Развълнувани сме да обявим тази сделка. България е привлекателен пазар за „Юнайтед Груп“ и бизнесът с „Телеграф“ добре допълва другите ни медийни активи тук, давайки ни липсващия компонент – печатни медии, каза изпълнителният директор на „Юнайтед Груп“ Виктория Боклаг.

 

С „Телеграф“ като част от дейността ни, „Юнайтед Груп“ ще предлага пълния спектър от медийни услуги в България. Добавяме липсващото парче към пъзела, за да създадем 360-градусов бизнес тук. Виждаме възможност за бъдещо подобряване на всички издания в групата на „Телеграф“, както и за преминаване към дигитално съдържание, което ще засили дигиталното ни портфолио в България, каза Боклаг.

 

„Вестник Телеграф“ ЕООД управлява няколко търговски марки:

 

„Телеграф“ – най-големият ежедневник в страната

„Монитор“ – национален политически и икономически ежедневник

„Мач Телеграф“ – водещ национален спортен ежедневник

„Политика“ – национален политически и икономически седмичник

„Europost“ – англоезичен седмичник

„Борба“ – регионален ежедневник от област Велико Търново

„Телеграф“, „Монитор“, „Политика“, „Europost“ и „Борба“ предлагат също и дигитално съдържание чрез уебсайтовете си.

 

Очаква се сделката да приключи през първото тримесечие на 2021 г. и подлежи на обичайни регулаторни одобрения.

 

„Юнайтед Груп“ навлезе на българския пазар, когато през 2019 г. спечели търг за придобиването на VIVACOM. Това е последвано от придобиването на „Нова Броудкастинг Груп“, което бе завършено през януари 2021 г.

Top