За първи път – конкурс „Нов продукт на българския пазар“
Луканка с ром, бонбони с бял и черен трюфел, сладолед, който се приготвя за няколко минути, и още много специалитети ще се състезават в конкурса „Нов продукт на българския пазар“. Той се организира за първи път по време на изложбите „Фудтех“, „Винария“ и „Вкусове от Италия“ от 19 до 23 февруари 2020 г. в Международен панаир Пловдив.
Идеята е да се подкрепи пазарният дебют на висококачествени храни и напитки от наши и чуждестранни фирми. Експерти и представители на големи търговски вериги са включени в комисията, която ще определи призьорите. Кандидатите са над двадесет, като преобладават здравословните храни.
Луканката, подправена със „златен“ ром, е единствена по рода си у нас, твърдят производителите.
Деликатесът е направен от подбрано свинско месо с изключително прецизната технология на сушене, добавят те.
По уникална рецепта са ръчно приготвените шоколадови бонбони с истински парченча бял и черен трюфел, които създават експлозия от вкус и аромат, обясняват създателите на сладкото изкушение. Улеснение за домашната кухня е натуралният сладолед, който е готов само за няколко минути и се отличава с мекота и високо качество. Той е ефективно решение за ресторанти и джелатерии, тъй като не изисква голяма инвестиция. Студенопресован сок от ябълка и малина без добавени захар, вода и консерванти също се състезава в конкурса.