Най-големият фестивал за реклама в България идва в Пловдив

 Фестивалът отново е в Пловдив и е част от програмата на Пловдив – Европейска столица на културата.

 ФАРА става на 20 години

ФАРА – най-големият фестивал за реклама в България, отбелязва 20-тото си юбилейно издание през юни. Фестивалът е най-значимото и престижно събитие на рекламния и комуникационен бранш в България.

Организатор е Българската асоциация на комуникационните агенции, която тази година провежда събитието в Пловдив  между 6 и 8 юни под мотото „Гладни за идеи“. И тази година фестивалът е част от официалната програма на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.

По време на събитието ще могат да бъдат разгледани не само най-интересните рекламни и комуникационни решения през годината, но и ретроспективна изложба с емблематични реклами от предишните 2 десетилетия.

Фестивалът ще представи изложбата във фоайето на Дом на културата „Борис Христов“ в Пловдив между 6 и 8 юни.  Експозицията е отворена за свободно посещение всеки ден между 9,30 и 18,00 часа в периода на събитието.

За поредна година фестивалът не само ще отличи най-добрите реклами за изминалата година, но организира богат и интересен лекционен панел със световни лектори в областта на маркетинга, рекламата и изкуството.

Акредитираните участници във ФАРА ще могат да проследят състезанието на творчески проекти в 10 основни категории и 25 подкатегории, като тази година във фестивала участват 32 агенции с общо 324 рекламни проекта.

Юбилейното издание е повод за включването на още една, 11-та категория, която не носи точки за крайното класиране в творческото състезание, но ще ни припомни интересни моменти от работата на агенциите през годините – категорията „The best of the first 20“.

1 2

Подобни статии

Top