Панаир на кариерата среща младите хора с лидерите на пазара

Панаир на кариерата е напълно безплатно за студенти, учащи се, млади специалисти и хора, търсещи работа.

„HR Summit & Career Fair Plovdiv 2019” е събитието, приковало вниманието на професионалистите в сферата на управление на човешките ресурси, водещи фирми в дигиталните технологии, компании с утвърдени позиции на българския и световен пазар.

То ще се проведе на 22 март в Международен панаир Пловдив.

Този форум е мястото, където ще се срещнат опитът, знанията и професионализмът. Реални казуси, полезни инструменти и впечатляващи резултати от лидерите на пазара и най-добрите практики.

В лекционните и дискусионни панели ще се фокусираме върху актуални задачи и теми, пред които са изправени HR специалистите. Пресечната точка между динамично променящата се среда на пазара на труда и възхода  на бизнесa за създаване на иновативни решения в областта на човешките ресурси. Ще имате възможност да приемете нови идеи, споделите опит, общувате с HR експерти.

На Панаира на кариерата младите хора, които желаят да се ориентират в многообразието от варианти за кариера, ще се срещнат лично с представители на компаниите лидери.

Наши партньори са водещи фирми в различни отрасли – IT, телекомуникации, производство, маркетинг и PR, логистика и управление на персонала.

Всички присъстващи ще се запознаят с различни стажантски програми и  свободни работни позиции, ще имат шанс директно да кандидатстват за  тях.

Презентациите на най-актуалните и съвременни професии може  да Ви открият нови възможности и предизвикателства. Наши гости ще бъдат и най-амбициозните студенти, търсещи развитие.

ВАЖНО:

Събитието Панаир на кариерата е напълно безплатно за студенти, учащи се, млади специалисти и хора, търсещи работа. Всички, които присъстват на събитието, могат да посетят отделните панели и да се запознаят със стажантски програми, интересни професии, обучителни и сертификационни програми.

Успоредно с Панаир на кариерата се провежда HR Summit 2019 – конференция, насочена към HR специалистите.

 

 

Top