Патриотите: Ремонтите в Пловдив вървят с 1 метър на ден

Славчо Атанасов иска график на летните улични ремонти

Народният представител от ОП Славчо Атанасов зададе остри въпроси към управлението на Пловдив, свързани с хаоса, който създават уличните ремонти.

„Тези въпроси ги задавам не само аз, задават ги пловдивчани, които идват в приемната ми на народен представител. Най-често това ме питат: „Докога ще търпим този хаос в града?“, заяви председателят на парламентарната комисия за децата, младежта и спорта на пресконференция днес.

„Виждаме че ремонтите в Пловдив се случват изключително бавно и непланирано. Те създават непоносим трафик, съответно изнервят обстановката в града, има предпоставки за ПТП и много мръсен въздух“, допълни още Атанасов.

„Освен тези проблеми, ремонтите предизвикват и едно огромно учудване. След като изтърпяваме прекалено дългите срокове за работа, всички се надявахме, че предвидените за ремонт булеварди, след пускането им в експлоатация ще станат по-проходими, по-бързи и това ще спомогне за намаляване на задръстванията. Уви! Фактите сочат друго. „Коматевско шосе“ стана по-тясно отпреди и не направи връзката с квартал „Коматево“ по-бърза. Ремонтът на бул. „6-ти септември“ не само не намали задръстванията по него, но те станаха и по-тежки. Онзи ден, в пиковите часове, тапата за влизане в булеварда започваше още от бул. „България“, извиваше се по целия мост на Адата, а оттам отнемаше 20 минути, за да успееш да преминеш ремонтираната отсечка и да се включиш на „Цариградско шосе“, обясни още Славчо Атанасов.

Председателят на групата общински съветници от ПФ в Общински съвет – Пловдив Слави Георгиев го подкрепи:

„В същото време, по обратния път, по моста на Адата и по бул. „България“, движение нямаше, което ме накара да се замисля какъв е смисълът от все още несъществуващия бул. „Северен“, защото и без него, движение в посока „Брезовско шосе“ нямаше. Само за сравнение, пътят Пловдив-Асеновград е с дължина, колкото всички четири булеварда, ремонтирани по 30 милионния заем и всички виждаме с каква бързина се строи там„.

„Ремонтите в Пловдив вървят с 1 метър на ден, например бул. „6-ти септември“ е 1.1 км. и изчисленията сочат, че се е ремонтирал със скорост 1 метър на ден. Дейностите по бул. „Руски“ се движат още по-бавно“, коментира и председателт на НФСБ – Пловдив Костадин Гаров.

В заключение Славчо Атанасов настоя за ясни и конкретни отговори на следните въроси:

1.Кога ще приключи ремонтът на бул. „Руски“?

2.Защо няма конкретна полза от вече пуснатите в експлоатация бул. „Коматевско шосе“ и „6-ти септември“ и въпреки ремонтите, задръстванията там не намаляват?

3.Кои и какви други ремонти предвижда община Пловдив?

По думите му само след месец настъпва летният сезон, който обикновено се проспива от общината.

„Администрацията затваря улици и кръстовища за ремонт едва през есента, когато движението в града така и така става непоносимо. Затова настояваме за летен график на ремонтите, който да бъде разяснен на пловдивчани и най-вече да бъде спазен“, категоричен бе Атанасов.

„Ние ще бъдем първите, които ще потърсим отговорност от общината, ако през септември месец Пловдив отново е задръстен заради неприключили ремонти„, каза още той.

Снимка: архив DCNEWS

Подобни статии

Top