Плосък корем 5 дни преди плажа

Повечето от нас са способни на чудеса, за да се избавят от излишните килограми и да се радват на стройно и хармонично тяло. Не е необходимо, обаче, да правим драстични жертви, когато има  разнообразни хранителни режими, които могат да ни избавят от тлъстините около талията. След това няма да имаме никакъв проблем при избора на бански костюм.

Когато организмът изпитва недостиг на въглехидрати, той започва да унищожава мазнините около талията.

Все пак, за да сме сигурни в резултата, трябва да спазваме някои принципи. Един от тях е задължителният прием на поне 2 литра вода на ден и по една чаша преди всяко хранене.
Последното хранене за деня трябва да бъде няколко часа преди сън.

Тази диета е особено подходяща за летните горещини и е доказано ефективна.

Грейпфрутът е всепризнат приятел на стройната фигура, но все пак при проблеми с жлъчката е желателно да не се следва строго. Могат да се приемат чай от билки или зелен чай, но без подслаждане със захар.

Първи ден:

  •  закуска – 50 грама извара, 1 филийка пълнозърнест хляб, 1 грейпфрут или сок от 1 грейпфрут, кафе или чай без захар
  •  обяд – ? консерва риба тон и салата домати с лимонов сок
  •  вечеря – 100 грама пилешко месо, салата краставици и домати без сол, 1 грейпфрут

Втори ден:

  •  закуска – чай или кафе без захар, плодова салата с грейпфрут
  •  обяд – 50 грама кашкавал, салата зеле и моркови и 1 грейпфрут
  •  вечеря – 200 грама пилешко месо, ? грейпфрут, салата по избор и чай без захар

Трети ден:

  •  закуска – 2 сварени яйца, чай, грейпфрут или сок от него
  •  обяд – зеленчукова супа, салата домати, грейпфрут
  •  вечеря – немазно месо по избор, салата с лимон, чай с мед

Четвърти ден:

  •  закуска – овесени ядки със стафиди и чаша нискомаслено кисело мляко, сок от грейпфрут
  •  обяд – 200 грама зеленчуци на скара, зелева салата, печени картофи
  •  вечеря – задушена или варена риба, чай, грейпфрут

Пети ден:

  •  закуска – доматен сок, 2 варени яйца, грейпфрут
  •  обяд – салата моркови с лимон, 1 филия пълнозърнест хляб, грейпфрут
  •  вечеря – риба по избор с гарнитура от задушени зеленчуци, грейпфрут

През тези дни между храненията може да се изяжда половин краставица без сол.

Подобни статии

Top