Ремонтът на пътя за Хисаря приключва в средата на август

Работи се в участъка Черничево – Дуванлии

Ремонтите дейности на пътя за Хисаря в участъка Черничево – Дуванлии ще приключат по-рано от предвидения срок. Това стана ясно по време на днешната инспекция на място на областния управител Дани Каназирева, директора на Областно пътно управление – Пловдив инж. Йордан Калев, представители на фирмата-изпълнител и кмета на община Хисар Пенка Ганева.

В ремонта на 9-километровия участък Агенция „Пътна инфраструктура“ инвестира близо 10 милиона лева – пътят ще бъде разширен, ще бъдат монтирани нови мантинели и пътни знаци.  В момента усилено се асфалтира. По проект е предвидено усилване на пътната основа, полагане на нови асфалтобетонови пластове, попълване на банкети, подобряване на отводняването и др. дейности.

„Изключително много се радвам, че започна ремонтът на този път. Той е сред приоритетните обекти в нашия регион, които сме определили с екипа на Областно пътно управление през тази година. Този участък е натоварен и наистина имаше нужда от рехабилитация, за да се улесни трафика към Хисаря. Всички знаем, че това е един от най-посещаваните наши курорти. Още в началото обещах на жителите на общината, че се ангажирам лично с този инфраструктурен  проект, защото е важен за туризма“, коментира областният управител.

От своя страна кметът на общината допълни, че е имало сигнали и жалби, заради компрометирания участък.

„Обещанието е изпълнено и сега връзката към града ще бъде отлична. Всички се надяваме туристическия сезон да бъде спасен. При нас активният сезон започва през есента и добрата инфраструктура е важна – както за населението на Общината, така и за всички, които посещават града като туристическа дестинация“, допълни Пенка Ганева.

По думите на шефа на ОПУ инж. Йордан Калев пък в момента се работи усилено и цялостната рехабилитация на участъка ще завърши предсрочно в средата на август. Рехабилитацията се прави за тежко движение с високо качество и гаранция, обясни директорът  на фирмата изпълнител „Европейски пътища“ Маргарита  Попиванова – технологията включва  конструкция с насипване на  10 см натрошен камък, след това 30 см  студено фрезоване и допълнително свързващи вещества, следват два пласта – 10 см. асфалт и 4 см. плътен асфалт за тежко движение.

Подобни статии

Top