Седемдневна пролетна диета за бързо вталяване

Хубавото време е вече факт и дойде момента, в които трябва да се отървем от излишните килограми.

Вижте тази пролетна, разтоварваща диета, с която да започнете топлия сезон с нова фигура. За седем дни ще влезете във форма, но за по-добър ефект, препоръката е да се спазва поне три седмици.

План на храненията:

Закуска:

Препечена филийка с малко кубче сирене (без маргарин или масло), кафе без захар и сметана, може с 1 лъжица мед.

Преди обед:

1 плод по избор (без банан).

Обяд:

Зелена салата с краставица, лук, репички, овкусена със зехтин; за основно ястие печена риба или пилешко месо.

Следобедна закуска:

Плод, отново по избор или една кофичка кисело мляко, нискомаслено.

Вечеря:

Салата по избор, но само от зеленчуци, без сирене, сосове или овкусяване с олио; за основно ястие – пилешка пържола или супа (позволени са зеленчукови и пилешка; забранени са крем-супите).

Между храненията пийте вода, минимум литър и половина на денонощие. Препоръчително е да изключите газираните напитки и алкохола. Изключение може да направите един път седмично с чаша бяло вино.

Подобни статии

Top