Следващата седмица: Пловдив чака точна информация от таблата на градския транспорт

От догодина Общината планира нововъведения в начина на закупуване на билетчета, обясни зам.-кметът по транспорт Тодор Чонов

Положителни промени в проблемната работа на системата за управление на градския транспорт в Пловдив се очакват още следващата седмица. Това стана ясно от думите на зам.-кмета Тодор Чонов по повод испанския екип от „Индра“, който вече е в Пловдив – четете ТУК, предаде репортер на DCnews.bg.

„Надявам се тогава всички ние да отидем на спирките и да констатираме напредък“, коментира той. По думите му действията на испанците засягат всички компоненти – отстраняват се проблемите във връзката между автобуси, сървър и информационни табла, така че по всичките спирки да има коректна информация за пристигащите автобуси и маршрутни разписания; установяват се дефектните валидатори и апарати за закупуване на билети; отстраняват се софтуерни проблеми. До изтичане на договора в края на 2020 година, обаче, Общината не може да подменя сама анищо по системата.

„Надявам се след Нова година да вървим изцяло към отказване от монетите и въвеждане на плащане чрез мобилно приложение и най-вече карти. Догодина ще имаме възможност за интегриране на най-нови решения. Всичко остарява с времето, тази техника е планирана през 2008-2009 година, интегрирана е в автобусите през 2015 година, а сега сме вече 2020 година и рано или късно трябва да се върви към подмяна“, категоричен бе Чонов.

Подобни статии

Top